Sunday 1 January 2012

Bencinya dengan Facebook!!..





Adakah anda mempunyai masalah - masalah sedemikian?

"Aku benci Facebook!! Kejap - kejap tukar profil. Pening la, paham tak!! Menyusahkan betol!"
"Pasal Facebook la aku gaduh dengan awek! @#$% la."
L "Ape ni.. Saya bukan jenis macam tu lah. Tak pasal - pasal saya kena tuduh. saya kena hack la!! Bencinye! Nak padam FB!"
"Sebab FB la aku kena pecat. Malu gile dengan membe. nak padam la.."
"Virus!! pehh... baru sebulan kot aku beli lappy ni!! FB la ni!! padam la!! damn.."
"Kerja tak siap!! Lalai lah ni ngan FB.. Hmm.. Nak padam la!!"
"Ape sahaja yang saya cakap jadi fitnah. Jadi lebih baik saya tutup akaun Facebook"

Atau sebab-sebab lain...


Dan adakah anda tidak mahu perkara - perkara tersebut menjejaskan diri anda dan juga ingin menghalang diri anda dari mengaktifkan kembali akaun yang telah anda nyahaktifkan?

Tidak mengapa! Saya mempunyai penyelesaian yang khusus untuk anda...

Sila layari laman web: Benci Facebook

Diingatkan Facebook sentiasa menyediakan khidmat pendaftaran PERCUMA untuk anda. Anda bebas untuk mewujudkan akaun FB yang baru. Jika masalah yang sama berulang.. Sila baca semula



0 comments:

Blogged.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower